Fabrika „Moja voda“ obeležila deceniju postojanja

Fabrika za flaširanje vode „Moja voda“ obeležila je 21 jula deceniju uspešnog poslovanja. Proteklih deset godina obeležilo je uspešno poslovanje, uvođenje savremene tehnologije, poslovni uspeh i razvoj novih proizvoda.

D Novakovic

Iako na tržištu Srbije postoji čak četrdeset različitih brendova flaširanih voda, „Moja voda“ je uspela da nađe svoje mesto na tršištu, osvoji nove kupce i zadrži pozicije, uz to da pokrene nove proizvodne linije a i da najavi nove proizvode.

Rukovodilac proizvodnje u fabrici, Dragana Marković izjavila je da se fabrika razvijala kontinuiranom putanjom, osvajala tehnologije i nove proizvode. Početak od boce od 1,5 litara, pa 0,5, dečijih i mini pakovanja, sve do izvoza na tržište Bliskog istoka, punjenja boca za brendirane proizvode naručilaca – dok je kruna dokaza kvaliteta vršačke vode nova mini pivara u sklopu fabrike koja koristi isključivo ovu vodu za svoje pivo „Potpis“. Njega možete probati u ugostiteljskim objektima preduzeća „2. oktobar“ i njihovim prodavnicama u PET ambalaži od 2l po ceni od 300 Dinara. Reč je o nepasterizovanom, sveže kuvanom i ne filtriranom pivo po strogo kontrolisanom receptu i uvoznim sirovinama iz češke.

„Moja voda“ se proizvodi i u formi bidona za aparate za vodu, a kupci kod njih mogu nabaviti i aparate i bidone vode. Fabrika je i lider u pakovanju svog proizvoda sa porodičnim pakovanjem balona zapremine 6,3 litara po čemu je jedinstvena u Srbiji.

Novakovićeva je najavila i nove proizvode u budućnosti, navodeći da će se puniti bezalkoholna pića koja će imati „Moju vodu“ za svoju osnovu.

Постави коментар